1. november 2010

VAHEAJA TEGEMISTEST

BRIGITA
Minu vaheaeg oli tegelikult päris toimekas, sest juba laupäeval sõitsin ma bussiga Tartusse, kus mind võttis vastu mu isa, keda ma ei olnud näinud u 2 kuud. Pühapäeval läksin vanaisa sünnale ja teisipäeva õhtuni toimetasin Tartus. Hiljem sõitsin parima sõbrannaga Raplasse tagasi. Reedel käisin Pärnus Tervise Pardiisis ja kogu vaheaja vältel tegelesin väga palju loomadega ja olin õues.
KAIDI L
Laupäeval läksin Kehrasse sõbranna sünnipäevale. See oli väga äge. Tagasi sõitsin pühapäeva lõunal. Nädala keskel ei toimunud midagi. Käisin Marjal külas. Pidin minema ka Kaidi B juurde, aga Brigita ei saanud tulla ja kahekesi oleks mõttetu olnud. Laupäeval tuli külla onu Venemaalt.
MARTIN
Terve vaheaja tegime trenni, ujusime ja tegime raskemat trenni. Ehitasime vanaema Soome kelku. Vedasime sõnnikut, lõikasime puid. Käisime iga päev kuskil.
MARKUS S
Ilmad olid suhteliselt halvad. Esmaspäeval olin toas arvutis ja käisin Siimuga väljas. Teisipäevast neljapäevani olin põhimõtteliselt terve päeva õues. Reedel olin toas ja õhtupoole läksin õue. Kukkusin trikirattaga ja siis läksin koju, kuna jalg valutas. Laupäeval käisin kiirabis ja ülejäänud päeva olin kodus. Pühapäeval käisin vanaema juures.
SANDRA
Vaheajal olin haige ja pidin kodus istuma. Vahepeal käisin õues, olin sõpradega. Kodus aitasin ema.
MARI-LIIS
Vaheaeg oli nagu vaheaeg ikka. Olin sõpradega. Mõned sõbrad ööbisid vahepeal minu juures ja vastupidi ka. Käisin õues. Midagi erilist ei toimunud.
KAIDI B
Minu vaheaeg oli väga äge. Käisin palju Kehtnas tšillimas. Tavaliselt olin kaua üleval ja magasin palju. Olin arvutis, kuulasin muusikat, olin Skype'is. Väga lebo vaheaeg oli.
TAAVI
Pühapäeval läksin naabriga tööle. Reedel tulime tagasi ja olin kaks tundi kodus ning läksin ....? (õps ei loe käekirja välja) ja pühapäeval koju. Siis läksin magama.
SVEN
Ei teinud midagi erilist. Kõik nagu tavaliselt.
MARKUS O
Minu vaheaeg oli igav. Mängisin arvutit, tegin töid ja panin pidu.

1 kommentaar:

  1. "Reedel tulime tagasi ja olin kaks tundi kodus ning läksin ....? (õps ei loe käekirja välja)" See oli digifest.

    VastaKustuta